Ads 468x60px

Thursday, January 9, 2014

कविता (अंग्रेजी नयाँ वर्ष–२०१४)

सुमन लम्साल र रमेश सायनको विचमा
साहित्यीक स्रष्ट्रासँग, अक्षरयात्रा लेखनाथ 
म हेरिरहेछु - हिजो साझ देखि
दुलही जस्तै गरी श्रीङ्गारिएको छ
मेरो गाउँ र छिमेकी घरहरु

संसार नै जिते झै गरेर
विजयी उत्सव मनाइरहेछन मान्छेहरु
हिजो अस्ती सुनसान देखिने चोकहरुमा
भिड लागेको छ आज - म हेरिरहेछु
कती सुकिला देखिएका सबैका अनुहारहरु

म अचम्म मान्दै हेरिरहेछु - तिनै अनुहारहरु
जुन अनुहारहरु नेपालीपन भन्दा
विदेशिपनमा रमाइरहेका छन्
र रमाइरहेछन - विदेशी सस्कृति
भित्र्याउने होडबाजिमा

तर, म कता कता डराइरहेछु
कतै भित्रीदै गरेका विदेशी सस्कृतिले गर्दा
नेपाली कला, सस्कृती सँगै
नेपाली मौलिकता
ओझेलामा पर्ने त होइन ?

नेपाल र नेपालीको माया
अनी कला र सस्कृतिको जगेर्ना
हामी युवाहरुको कर्तव्य र अधिकार
भन्ने कुरालाई मनन गर्दै
अङ्रेजी नयाँ वर्ष २०१४ को
सबै सबैलाई शुभकामना

0 comments:

सल्लाह सुझाव छोड्नुहोस

मनमा दृढ बिश्वास जिबन कुनै बिशाल कुनै बिराट, कुनै ब्यापक, कुनै महत्वपुर्ण, कुनै उपयोगी कार्यका लागि नै हो ~ ARJUN Paudel