Ads 468x60px

Monday, July 9, 2012

मेरी प्राण प्यारी लाटी♥♥


थाहा मलाई पनि नजिकको माया छाडा टाढाको माया गाढा.... अनी भन्दै छु टाढा भएको पनि तिम्रै खुशीकोनिम्ती हो नी किन पिर गरेको त्यसरी........ दुई चार रुपैया कमाउछु अनी घरजम गरौला, यो समाजमा ठाडो शिरउठाएर सगसगै मेलापात गरौंला नी के गर्नु देशको परिस्थितीले गर्दा द्धन्द्धकालमा राम्रो सग पढ्न पाईएन त्यो कुरा तिमिलाई पनि थाहा छन नी लाटी..... परिस्थितीले गर्दा नै टाढा वनायो, टाढा भएपनि तिम्रो माया मनभरी नै नी...... तिमि जता जता भए पनि मुटुमा माया नी लाटी.... ति तिम्रा मोतीका दाना जस्ता आसुका टुक्राले परेलीनभिजाउ लाटी.... फुलेको फुल तिमि पापी भमराले नजर लाग्ला, समाजले औला उठाउला यस्तै संसार कुरावुझ........ चिन्ता नगर चाडै मन भरीको माया लिएर तिम्रो सामु आउनु छु वास अहिलेलाई यती मात्र तिमिलाई धेरैमाया गर्छु....... तिमिलाई धेरै मिस गरी राछु.... लाटी वस मिस गरी राछु लाटी
---------------------------------------------
मेरो हजुर ♥♥


फर्की आउनुहोस विरानो नसम्झ, हजुरलाई तपाईकी लाटीको कसम ... के गर्नु खाली परिस्थितीलाई दोष मात्र दिएर कहा हुन्छ मेरो हजुर ? जे पुग्छ त्यही खाउला सँग सँगै मेलापात गरौला दुख सुख सँगै जे हुन्छ त्यस्तै खाउला त्यती भए हुन्न हजुर ? मलाई धनै दिएर मात्र खुशी हुन्छ ? तपाईको मायाको मुल्य चुकाएर, रुन मन लाग्छ मुहार लुकाएर मेरो हजुर..... रोए पनि मेरो हजुर हाँसे पुग्छ, परेलीमा हाम्रो माया साँचे पुग्छ.... तपाईकै फोटो सधै सिरानी मुनी राखि रुएकै रुएयै छु धोको मेटाउन .. के गर्नु हजुर परिस्थिती टाढा वनाए पनि तपाई मेरै नजर वरीपरी घुमि रहनु भएको .... कहिले काही मलाई यस्तो लाग्छ विदेशी रमझममा भुली गाउँकी लाटीलाई विस्रेर कतै.. ? आसु पुत्छु रुन्न भन्छु फेरी आसु झर्छ अनी तपाईलाई नै सम्झन्छु ...यस्तै हो मानिसको चोला भन्दै मन वुझाउछु तर पनि पापी मन वुझ्दैन... विझाउछ फुलले पनि मेरो नहुदा, निको हुन्थ्यो होला दुखाईमा ती हातले छुँदा..... छिमेकीहरु हाँसे जस्तो लाग्छ मलाई देखेर, मुटुमै घाउ मै दुखीलाई जिस्काए झै लाग्छ मेरो हजुर... सिरानी मुनी हजुरको तस्वीर, मुटु भरी तपाई कै माया .. जहिले पनि भन्नु हुन्छ नअत्ति वस लाटी तपाईकी लाटीलाई देख्न मन लाको छैन ? कति घाम सस्ताए कंयौ पटक जुन पनि उदाए अझै पनि फुर्सद भाको छैन मेरो हजुर ?

0 comments:

सल्लाह सुझाव छोड्नुहोस

मनमा दृढ बिश्वास जिबन कुनै बिशाल कुनै बिराट, कुनै ब्यापक, कुनै महत्वपुर्ण, कुनै उपयोगी कार्यका लागि नै हो ~ ARJUN Paudel